نشست ‌اعتباربخشی به کتاب «نماز کلید بهشت» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 3819434
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

نشست ‌اعتباربخشی به کتاب «نماز کلید بهشت» در کردستان برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نشست اعتباربخشی به کتاب تدوین شده «نماز کلید بهشت» امروز، ۲۵ خردادماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، نشست اعتباربخشی به کتاب تدوین شده «نماز کلید بهشت» با حضور مدیر دفتر پژوهش و تولید محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور و مؤلفان کتاب و نماینده‌های آموزش‌دهندگان نواحی یک و دو سنندج امروز، 25 خردادماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
صدیقه عبدالهی، سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان در این نشست به بیان سیاست‌های اجرایی این معاونت در سال 98 پرداخت و اظهار کرد: ریشه کنی بی سوادی در گروه 10 تا 49 سال و توسعه مراکز یادگیری محلی سوادآموزی و توانمندسازی نیروی انسانی را از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار معاونت سوادآموزی عنوان کرد.
وی تقویت نقش شورای پشتیبانی سوادآموزی استان و شهرستان‌ها، تسهیل فرایند جذب بی‌سواد و افراد کم‌سواد، تقویت نظارت بر برنامه‌های سوادآموزی و تقویت مشارکت بین بخشی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار معاونت سوادآموزی برشمرد.
سرپرست معاونت سوادآموزی استان در ادامه جذب و نگه داشت بیسوادان را یکی از چالش‌های اصلی حوزه سواد‌آموزی دانست و اعلام کرد: در این راستا اجرای برنامه icdl و اجرای طرح «‌نماز کلید بهشت است» می‌تواند در ایجاد انگیزه در بین سوادآموزان و نگهداشت آنان در کلاس‌های سوادآموزی بسیار مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه سال گذشته طرح نماز کلید بهشت است برای سوادآموزان اهل تشییع شهرستان‌های بیجار و قروه اجرایی شده است، بیان کرد: محتوای آموزشی این طرح برای اهل سنت نیز تدوین و برای سال آینده اجرایی خواهد شد.
عبدالهی با بیان اینکه این نشست با هدف اعتبار بخشی به کتاب «نماز کلید بهشت است ویژه اهل سنت» برای آموزش‌دهندگان برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد: با شناسایی اشکالات و ابهامات این کتاب، آموزش‌دهندگان در سال جاری بتوانند با کم ترین مشکل آن را برای سوادآموزان تدریس و ان‌شاء‌الله به عنوان کتاب قابل استناد در سطح کشور اجرایی شود.
انتهای پیام

captcha