اعلام فراخوان مسابقه تهیه کلیپ تصویری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان
کد خبر: 3819584
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

اعلام فراخوان مسابقه تهیه کلیپ تصویری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

گروه فرهنگی- دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از اعلام فراخوان مسابقه تهیه کلیپ تصویری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبرداد.

به گزارش ایکنا از کردستان، فاتح بادپروا، دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان امروز، 25 خردادماه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در نظر دارد به منظور معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه‌های فرهنگی گردشگری و اقتصادی شهرستان مریوان، مسابقه تهیه کلیپ صوتی و تصویری را با محوریت جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار کند.
وی با بیان اینکه مدت زمان این کلیپ بایستی حداکثر ۶۰ ثانیه باشد، عناون کرد: ارسال آثار فوق به معنی موافقت صاحب اثر با استفاده و انتشار اثر توسط دبیرخانه است.
دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با بیان اینکه به آثار برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس مریوان مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 08734594567 و 09183753186 تماس بگیرند.
بادپروا به فراخوان جشنواره نیز اشاره و اعلام کرد: موضوع این جشنواره آزاد و محورهای مورد تاکید تئاتر خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی عبارت از وفاق و انسجام اجتماعی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، موضوعات شهروندی و معضلات شهری، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی و ثروت‌های ملی با تأکید بر حفظ جنگل‌ها، ترویج هنر دینی و آموزش مفاهیم ارزشی و شناسایی استعدادها با تأکید بر زندگی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، ترویج فرهنگ صلح و دوستی و احترام متقابل بین ملت‌ها و آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق و تلاش در پیشگیری از این آسیب‌هاست.
وی با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی شهریورماه امسال در هشت بخش برگزار می‌شود، یادآور شد: بخش های این جشنواره شامل مسابقه ایران، دیگرگونه‌های اجرایی، نمایش‌های آیینی و سنتی، مسابقه تئاتر ملل، تئاتر کودک و نوجوان، مهمان (برگزیده جشنواره‌های سراسری تئاتر خیابانی)، پژوهش و کارگاه‌های آموزشی در مریوان است.
انتهای پیام

captcha