فراهم کردن زندگی عزتمندانه یکی از وظایف مسئولان است
کد خبر: 3819593
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

فراهم کردن زندگی عزتمندانه یکی از وظایف مسئولان است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: فراهم کردن رفاه و زندگی عزتمندانه برای مردم یکی از وظایف مسئولان در جامعه است به گونه‌ای که دشمنانی که همواره در صدد ضربه زدن به نظام هستند در این حوزه هم ناکام و خوار و ذلیل شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 25 خردادماه در آیین واگذاری ۲۶ دستگاه میوه خشک کن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار داشت: ایران کشور ثروتمندی است و ظرفیت‌های بالایی دارد و در این میان استان کردستان بیشتر از متوسط کشوری ظرفیت برای درآمد و تولید ثروت دارد که باید زمینه برای استفاده از این پتانسیل‌ها فراهم شود.
وی افزود: یکی از وظایف مسئولان در جامعه فراهم کردن رفاه و زندگی عزتمندانه برای مردم است به گونه‌ای که دشمنانی که همواره در صدد ضربه زدن به نظام هستند در این حوزه هم ناکام و خوار و ذلیل شوند.
نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند با راه‌اندازی کارخانه‌ها و مؤسسات بزرگی یا راه‌اندازی مشاغل کوچک و خُرد که به ظاهر کوچک اما بازدهی بالایی دارند، باشد.
وی بیان کرد: خشک کردن میوه یکی از صنایع واسطه‌ای است که در استان با توجه به پتانسیل‌های کشاورزی و باغداری موجود می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کرده و همچنین اشتغالی پایدار برای خانواده‌ها باشد.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: اشتغالی که این کار با توجه به سرمایه‌ای که نیاز دارد می‌تواند ایجاد کند به هیچ عنوان قابل مقایسه با اشتغال صنایع با توجه به سرمایه مورد نیاز نیست.
وی با اشاره به اقدام کمیته امداد امام خمینی استان در واگذاری دستگاه‌های میوه خشک کن به مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان تاکید کرد: یکی از مشکلات بسیاری از مشاغل تهیه مواد اولیه و فروش آن است که در این کار کمیته امداد زمینه تولید و فروش را برای مددجویان فراهم کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز امیدواری کرد: افرادی که زمینه استفاده از این دستگاه‌های میوه خشک برایشان فراهم شده بتوانند محصولی را تولید کنند که بسیار راحت در بازارهای جهانی نیز به فروش برسد و نام کردستان را در سطح ملی و بین المللی را مطرح کنند.
انتهای پیام

captcha