برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع و سریع باشد
کد خبر: 3820772
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع و سریع باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در کردستان خواستار برخورد شدید و قاطع با مفاسد اقتصادی شد و گفت: باید با کسانی که سوءاستفاده مالی می‌کنند به صورت جدی برخورد شود، ابتدا تمام اموالشان مصادره و سپس پول بیت‌المال از آنها باز پس گرفته شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمدحسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز، 28 خردادماه در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان کردستان اظهار کرد: مسئولیت‌ها و مناصب همیشگی نیست چون در جهان هستی همه چیز در حال تغییر است و فقط آنچه که جلوه خدایی داشته باشد ماندگار است.
وی با بیان اینکه اساس کار دستگاه قضا بر عدالت است، افزود: خداوند به عدالت امر کرده و معیار تقوا و ارزش‌گذاری انسان‌ها نیز به رعایت عدالت است.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه در آستانه هفته قوه قضاییه هستیم، بیان کرد: باید از ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و ۱۸ هزار شهید مهاجر یاد کنیم و همچنین یاد و خاطره شهید بهشتی را که به تعبیر امام راحل «بهشتی یک ملت بود» گرامی بداریم.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم که در هر جایگاهی مسئولیت خود را به درستی انجام دهیم و احکام ما الهی باشد.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با عنوان اینکه قانون اساسی کشور ما براساس دین اسلام شکل گرفته است، گفت: باید تلاش کنیم که دستورات اسلامی را در کشورمان پیاده کنیم.
وی در ادامه به افزایش آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی در کشور اشاره و بیان کرد: مشکلاتی همچون طلاق در استان ما نیز افزایش یافته که باید تلاش شود اینگونه مشکلات در خود خانواده‌ها حل شود و همه آنها به دستگاه قضایی ورود پیدا نکند.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان همچنین خواستار برخورد شدید، قاطع و سریع با مفاسد اقتصادی شد و افزود: باید با کسانی که سوءاستفاده مالی می‌کنند به صورت جدی برخورد شود، ابتدا تمام اموالشان مصادره و سپس پول بیت المال از آنها باز پس گرفته شود. اگر با مفاسد به خوبی برخورد شود قطعاً جامعه ما جامعه سالم‌تری خواهد بود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در پایان یادآور شد: با وحدت و همکاری و اتحادی که میان مسئولان استان وجود دارد، قطعا مشکلات استان حل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha