جوانان و نوجوانان؛ بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3825214
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

جوانان و نوجوانان؛ بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب

گروه اجتماعی - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیشتر مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است و توجه رهبر معظم انقلاب به این اقشار از جامعه، نشان از اهمیت حضور آنان در پیشرفت و اعتلای کشور دارد که مستلزم برنامه‌ریزی صحیح است.

جوانان و نوجوانان؛ بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز 16 تیرماه در پنجمین گردهمایی مدیران، معاونین و روئسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان که در لاریجان آمل برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در آستانه ورود به گام دوم انقلاب هستیم و باید برای این فصل جدید از انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های مطابق با گام دوم انقلاب داشته باشیم و این مستلزم تدوین چشم‌انداز فعالیت‌های فرهنگی و دینی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی با اشاره به تدوین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری در شروع چهلمین سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی، افزود: تدوین این بیانیه از سوی معظم له مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی بود که شایع می‌کردند جمهوری اسلامی چهلمین سال عمر خود را نخواهد دید و عمر انقلاب اسلامی به پایان رسید.
شکریان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، اقدام هوشمندانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب نشان از حرکت جدید انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: مهمترین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است که جمهوری اسلامی آن را آغاز کرده و با یاری خداوند زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) هم با این حرکت فراهم خواهد شد.

شکریانامیری با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان از بدو حرکت عظیم اسلامی در پیروزی انقلاب و تمامی مراحل عمر چهل ساله انقلاب، تاکید کرد: دشمنان با برنامه ریزی و هدف گذاری از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در صدد منحرف کردن نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی هستند، اما جوانان و نوجوانان زمینه ساز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شدند.
وی ادامه داد: امروزه ما شاهدیم نخبگان و دانشمندان جوان این مرز و بوم در جایگاه شهدای مدافع حرم و امنیت کشور در تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی مجاهدت و جانفشانی می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اهمیت نقش جوانان و نوجوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیشترمخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب ، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است و توجه رهبر معظم انقلاب به این اقشار از جامعه، نشان از اهمیت حضور آنان در پیشرفت و اعتلای کشور دارد که مستلزم برنامه‌ریزی صحیح است.
مدرس حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به اهمیت آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: بسیاری از مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی برگرفته از فضای مجازی و شبکه‌های ارتباط جمعی است و باید در راستای کاهش و ریشه کن کردن آن به موضوع سواد رسانه‌ای در بخش‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی توجه ویژه داشت.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha