توجه به اصلاح زیرساخت‌های یادمان شهدا امری ضروری برای توسعه استان کردستان است
کد خبر: 3827158
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

توجه به اصلاح زیرساخت‌های یادمان شهدا امری ضروری برای توسعه استان کردستان است

گروه سیاسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، توجه به اصلاح زیرساخت‌های یادمان شهدا را ضروری دانست و گفت: این امر سبب افزایش جذب زائران راهیان نور و معرفی مظلومیت مناطق غرب و شهدای کردستان می‌شود. 

توجه به اصلاح زیرساخت‌های یادمان شهدا امری ضروری است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان امروز، ۲۳ تیرماه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان با یادآوری اینکه آبرو و عزت امروز ایران مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهداست، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده است. 
وی توجه به اصلاح زیرساخت‌های یادمان شهدا را ضروری دانست و افزود: این امر سبب افزایش جذب زائران راهیان نور و معرفی مظلومیت مناطق غرب و شهدای کردستان می‌شود. 
خوش‌اقبال بیان کرد: علاوه بر اقدامات زیرساختی که بر عهده دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار دارد، دستگاه‌های فرهنگی نیز می‌توانند با فضاسازی در کنار زیبایی‌های طبیعی کردستان، جلوه ویژه‌ای به این مناطق بدهند. 
وی اعلام کرد: حضور زائران راهیان نور در کردستان، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، کمک می‌کند تا استان را بهتر بشناسانیم و امنیت آن را ثابت کنیم. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در کردستان کاری انجام دهیم باید همه در کنار هم باشیم و هر کدام نقش خود را در ایجاد توسعه به درستی ایفا کنیم.
وی در پایان یادآور شد: باید تمام توان خود را در راه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بکار گیریم؛ اگر کوتاهی کنیم در مقابل امام و شهدا حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha