بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی امداد کردستانی از طرح اوقات فراغت
کد خبر: 3827898
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی امداد کردستانی از طرح اوقات فراغت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی امداد از برنامه‌های اوقات فراغت فصل تابستان این نهاد انقلابی در استان کردستان خبر داد.

محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از بهره‌مندی 17 هزار مددجوی امداد از برنامه‌های اوقات فراغت فصل تابستان این نهاد انقلابی در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: دو هزار و 400 نفر از این تعداد دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های تحت حمایت بوده که از برنامه‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت نیز دو هزار و ۵۰۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی و تفریحی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

شیخی‌زاده با بیان اینکه در طول فصل تابستان پنج هزار و ۵۶۰ نفر از مددجویان در اردوهای آموزشی داخل و خارج استان شرکت داده می‌شوند، بیان کرد: بازدید از اماکن مذهبی و دیدنی، اجرای کلاس‌های قرآنی، اجتماعی، مهارت‌های زندگی و مسابقات فرهنگی در این دوره‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: از طریق شش کانون دائم در سطح شهرستان‌ها و کانون‌های موقت تابستانه در سطح روستاها شش هزار و 500 نفر از افراد تحت حمایت از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان یادآور شد: برای برنامه‌های اوقات فراغت ۱۷ هزار مددجوی این استان در فصل تابستان یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha