اجرای طرح «رسالت» در روستاهای سروآباد
کد خبر: 3828156
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

اجرای طرح «رسالت» در روستاهای سروآباد

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای طرح «رسالت» در روستاهای سروآباد توسط اداره تبلیغات اسلامی سروآباد خبر داد و گفت: این طرح در راستای پیگیری مشکلات فرهنگی و قرآنی روستاها تهیه و تنظیم شده است.

اجرای طرح «رسالت» در روستاهای سروآباد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 27 تیرماه در جریان بازدید از مجتمع فرهنگی نور سروآباد و دیدار با کارکنان این اداره با تأکید بر انجام مطلوب و خداپسندانه امور فرهنگی و قرآنی اظهار کرد: همه ما در هر شهر و دیاری که خدمت می‌کنیم، فعالیت‌هایمان در پیشگاه خداوند متعال قابل ارزیابی و محاسبه است.
وی افزود: هر نفر یا گروه یا مجموعه‌ای که عملکرد فرهنگی و دینی مناسبی در جامعه داشته باشد، خداوند پشتیبان وی بوده و نام و یاد خوبی از خود برجای می‌گذارد.
حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اهداف دینی سازمان تبلیغات اسلامی اعلامکرد: در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی نیازمند تحول هستیم و انجام این تحول بزرگ نیازمند تلاش مجدانه و شبانه‌روزی تمام مجموعه این سازمان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و افزود: فعالیت بیش از پیش در این حوزه به دلیل فراگیر بودن و تأثیر مستقیم آن بر روی مخاطب ضروری است و باید فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی را شناخت و از فرصت‌های آن به بهترین شکل ممکن استفاده برد.
حجت‌الاسلام کرمی تشکیل گروه‌های فعال جوان، پاتوق‌های فرهنگی پسران و دختران و فعال‌سازی گروه‌های مردمی را از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: همه مدیران و کارشناسان ادارات ذی ربط باید در این راستا گام بردارند.
وی عنوان کرد: برای جذب بهتر و بیشتر گروه‌های مردمی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی از جمله اعضای کانون‌های فرهنگی باید با آنها ارتباط تنگاتنگی داشته و بنا به فعالیت آنان بسته‌های تشویقی نیز برای آنان در نظر بگیریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای طرح «رسالت» در روستاهای سروآباد توسط اداره تبلیغات اسلامی سروآباد خبر داد و گفت: این طرح در راستای پیگیری مشکلات فرهنگی و قرآنی روستاها تهیه و تنظیم شده است.
وی اجرای این طرح را بسیار مفید دانست و بیان کرد: باتوجه به تلاشی که در شهرستان سروآباد در حوزه روستایی انجام شده از این طرح حمایت می‌کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خواستار ادامه این طرح و بازدید از مناطق روستایی در راستای افزایش فعالیت‌های دینی، فرهنگی و قرآنی در مناطق روستایی شد.
انتهای پیام

captcha