راه‌حل مشکلات اقتصادی در بطن قرآن نهفته است
کد خبر: 3828932
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

راه‌حل مشکلات اقتصادی در بطن قرآن نهفته است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: ورود نسخه شفابخش قرآن در شرایط کنونی به جامعه موجبات سعادت و هدایت را فراهم خواهد کرد چراکه راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در بطن قرآن نهفته است.

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: ورود نسخه شفابخش قرآن به جامعه موجبات سعادت و هدایت را فراهم خواهد کرد چراکه راه‌حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در بطن قرآن نهفته است.

وی به نقش مهم انجمن خیرین قرآنی اشاره کرد و افزود: انجمن خیرین قرآنی نقش مهم و تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ قرآنی برعهده دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به لزوم ایجاد انجمن خیرین قرآنی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... همواره نقش پررنگی دارند، لازم است این نقش در حوزه قرآن و برنامه‌های قرآنی نیز وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: انجمن خیرین قرآنی با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در توسعه برنامه‌های قرآنی در زمینه‌های مختلف می‌تواند فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشد. همچنین می‌توانند با اجرای برنامه‌های مختلف دینی و آموزشی به توسعه فرهنگ قرآنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.

حجت‌الاسلام رهبر در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اشاعه فرهنگی دینی و قرآنی در جامعه اشاره و بیان کرد: اگر به بحث قرآنی در جامعه توجه شود، جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها در جامعه گرفته می‌شود.

وی به انجمن خیرین قرآنی بیجار اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه مجمع انجمن خیرین قرآنی شهرستان بیجار با استفاده از توان افراد متعهد و دلسوز راه‌اندازی شده و در طول مدت شروع به فعالیت این انجمن شاهد اجرای برنامه‌های متعددی بوده‌ایم.

انتهای پیام

captcha