تغییر گفتمان جوان امروز/ به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ باشیم
کد خبر: 3831296
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

تغییر گفتمان جوان امروز/ به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ باشیم

گروه اجتماعی ــ رئیس تبلیغات اسلامی بیجار به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین ترویج فرهنگ دینی در جامعه اشاره و بیان کرد: گفتمان جوانان امروزی تغییر یافته است؛ لذا باید با تقویت باورهای دینی به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ در کنار تقویت تبلیغ سنتی باشیم.

تغییر گفتمان جوان امروز/ به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ باشیمحجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طی دهه ولایت امسال برنامه‌های عبادی و مذهبی در تمامی مساجد شهر و روستا، امامزاده و بقعه متبرکه در شهرها و روستاهای شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی به اهمیت اعزام روحانیان به مناطق مختلف شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: روحانیان با حضور در مناطق مختلف نسبت به پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و نوجوانان اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام رهبر به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین ترویج فرهنگ دینی در جامعه اشاره و بیان کرد: گفتمان جوانان امروزی تغییر یافته است؛ لذا ما باید با تقویت باورهای دینی به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ در کنار تقویت تبلیغ سنتی باشیم.

وی به اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی تاکید و بیان کرد: روحانیون در مساجد و روستاها باید جوانان و نوجوانان را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی راهنمایی کنند و با آسیب‌شناسی نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با تأکید بر اینکه روحانیان و مبلغان باید توجه ویژه‌ای به مکارم اخلاقی داشته باشند، یادآور شد: روحانیان باید تزکیه و تهذیب نفس را سرلوحه برنامه زندگی و کار خود قرار دهند چرا که در این صورت کلام و موعظه‌ها را مردم بهترمی‌پذیرند.
انتهای پیام

captcha