تقویت گفتمان انقلاب؛ سد توطئه‌ها و نفوذ دشمن
کد خبر: 3831594
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

تقویت گفتمان انقلاب؛ سد توطئه‌ها و نفوذ دشمن

گروه اجتماعی ــ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر گفت: امروز تقویت گفتمان‌های انقلاب، مسیر توطئه و نفوذ دشمن را خواهد بست و باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و دینی بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.

تقویت گفتمان انقلاب؛ سد توطئه و نفوذ دشمنبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز نهم با بیان اینکه متأسفانه امروز فرهنگ دینی و انقلابی کشورمان به دلیل برخی بی‌توجهیها و حتی عنادها در حاشیه قرار گرفته است، اظهار کرد: تضعیف و کمرنگ شدن فرهنگ دینی و انقلابی کشور، هدف اصلی دشمنان انقلاب و نظام برای سلطه بر این کشور است.
وی با اشاره به این که فرهنگ دینی، پیشانی انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: فرهنگ دینی جزو مسائل غیر قابل تغییر در نظام اسلامی است و این انقلاب بر مبنای ارزش‌های الهی و دینی پایه گذاری شده که این مبانی ارزشی همواره محور سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام اسلامی بوده است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر یکی از بهترین راههای مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن، تقویت ارزش‌های دینی انقلاب در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول دهههای اخیر همواره نسبت به توطئه فرهنگی دشمن علیه انقلاب به مسئولان ذی‌ربط هشدار داده بودند، اما متأسفانه در سایه بی‌توجهی برخی مسئولان امروز شاهد برخی مشکلات حاد در حوزه فرهنگی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه، امروز انقلاب اسلامی در گام دوم خود در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد، ادامه داد: امروز تقویت گفتمان‌های انقلاب، مسیر توطئه و نفوذ دشمن را خواهد بست و باید ارزشها و آرمانهای انقلابی و دینی بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.
خوبانی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند گفتمان‌های انقلابی باید در جامعه بیشتر ترویج و گسترش پیدا کند، افزود: یکی از اهداف امروز دشمن کمرنگ کردن گفتمان‌های انقلابی در جامعه اسلامی است و نباید این طوطئه دشمن مورد غفلت مردم و مسئولان قرار گیرد.
پیام

captcha