19 نفر از کارکنان ارشاد کردستان برگزیده مسابقه کتابخوانی غدیر شدند
کد خبر: 3838293
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

19 نفر از کارکنان ارشاد کردستان برگزیده مسابقه کتابخوانی غدیر شدند

گروه فرهنگی- مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر با محوریت کتاب «غدیر در پرتو کتاب و سنت» در 27 مردادماه امسال گفت: 19 نفر از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به عنوان برگزیده این مسابقه کتابخوانی معرفی شدند.

کامل گلباغی، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: معاونت قرآن و عترت با همکاری دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ غدیر، مسابقه کتابخوانی برای کارکنان ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده‌های آنان برگزار کرد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر با محوریت کتاب «غدیر در پرتو کتاب و سنت» در 27 مردادماه امسال گفت: 19 نفر از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به عنوان برگزیده این مسابقه کتابخوانی معرفی شدند.
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: از 115 نفر از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان 19 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.
وی عنوان کرد: برای برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی گواهینامه ضمن خدمت از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری به میزان ١٢ ساعت اعطا می‌شود.
گلباغی یادآور شد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ١٠ میلیون ریال به قید قرعه برای ١٤ نفر از افرادی که در آزمون بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha