مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام محرم پلیس را یاری كنند
کد خبر: 3838346
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام محرم پلیس را یاری كنند

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواست تا پلیس در انجام وظایف خود برای برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی ممسنی امروز، 6 شهریورماه در دیدار با رؤسای هیئات مذهبی این شهرستان با بیان اینكه مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام محرم همیار پلیس بوده و در امر نظم و امنیت، ما را یاری می‌كنند، بر تداوم این همكاری‌ها تأكید كرد.
وی بیان كرد: ایام محرم فرصتی برای بصیرت دینی، جذب نسل جوان و استحکام بخشیدن به انقلاب و جایگاه ولایت و رهبری نظام اسلامی است.
قسام اظهار كرد: نیروهای انتظامی به صورت شبانه‌روزی در سطح شهرستان حضور داشته و برای ایجاد نظم و امنیت از هر نظر آمادگی لازم را خواهند داشت.
فرمانده انتظامی ممسنی گفت: از مسئولان هیئت‌ها می‌خواهیم تا مراسم‌های عزاداری را تا ساعت مشخص شده و با نظم و امنیت برپا كرده و حقوق شهروندی را رعایت كنند.
وی با اشاره به همیاری و همكاری مسئولان هیئت‌های مذهبی با پلیس در ایام محرم، گفت: در صورت مشاهده هرگونه برنامه‌ای كه خلاف شرع و قانون باشد و سبب اخلال در نظم و امنیت شود با خاطیان برخورد خواهد شد.
قسام تأكید كرد: مسئولان هیئت‌ها و مردم سعی کنند از راه بندان و حركت دسته‌جات به صورت رفت و آمد در خیابان‌های اصلی شهر خودداری كنند تا موجب اخلال در تردد وسایل نقلیه نشود.
انتهای پیام

captcha