کردستان ایام محرم میزبان بیرق حضرت زینب(س) می‌شود
کد خبر: 3838700
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

کردستان ایام محرم میزبان بیرق حضرت زینب(س) می‌شود

گروه فرهنگی- معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور بیرق حضرت زینب برای دومین سال پیاپی طی ایام محرم در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد سادات، معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام ماه محرم مردم متدین استان کردستان همچون سایر استان‌های کشور خود را برای عزاداری سرور و سالار شهیدان استان آماده می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌های مختلف اجرایی در این ایام افزود: مردم استان کردستان اعم از اهل تشیع و اهل تسنن در این ایام با اجرای برنامه مختلف مذهبی به سوگ 72 تن شهید دشت کربلا می‌نشینند.
معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در این راستا ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایام ماه محرم با دعوت از بیرق حضرت زینب (س) و حضور در جمع عزاداران یاد و خاطر امام حسین(ع) و یاران باوفایش را گرامی می‌دارد.
وی از حضور بیرق حضرت زینب برای دومین سال پیاپی در کردستان خبر دادو عنوان کرد: بیرق حضرت زینب(س) از اول ماه محرم وارد استان کردستان شده و تا روز عاشورا کردستان میزبان بیرق حضرت زینب(س) خواهد بود.
حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: حضور در مراسم شیرخوارگان حسینی، بصیرت عاشورایی، حضور در دسته‌جات عزاداری و مراکز و مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌های اجرایی گرداندن بیرق حضرت زینب در استان کردستان است.
انتهای پیام

captcha