۱۴ دفتر در کهگیلویه‌و‌بویراحمد آماده ثبت‌نام زائران اربعین هستند
کد خبر: 3842157
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

۱۴ دفتر در کهگیلویه‌و‌بویراحمد آماده ثبت‌نام زائران اربعین هستند

گروه اجتماعی ـ‌ـ مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۱۴ دفتر مجاز در استان، آماده ثبت‌نام زائران اربعین هستند که در صورت نیاز و استقبال بیشتر مردم، این تعداد را افزایش خواهیم داد.

۱۴ دفتر در کهگیلویه و بویراحمد آماده ثبت‌نام زائران اربعین است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین نیک‌روش، مدیر حج و زیارت استان، روز گذشته، 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: 4 هزار و ۴۳۱ نفر از هم‌استانی‌ها تاکنون جهت حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: آن دسته از افرادی که قادر نیستند خود ثبت نام اینترنتی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی حج و زیارت به اسامی دفاتر مجاز ثبت نام دسترسی پیدا کرده و برای ثبت‌نام به این دفاتر مجاز مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان، گفت: جهت تسهیل ثبت نام مشتاقان اربعین حسینی در استان علاوه بر ۸ دفتر زیارتی رسمی در استان برای ۶ دفتر به‌صورت موقت نیز مجوز فعالیت و ثبت نام صادر شده است که در صورت نیاز و استقبال بیشتر مردم این تعداد را افزایش خواهیم داد.

نیک روش با تأکید بر اینکه متقاضیان به دفاتر مجاز مراجعه کنند، بیان کرد: هزینه ثبت‌نام ۲۵ هزار تومان اعلام شده است و هیچ کس حق دریافت مبلغی بیش از این را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت خود را از طریق مراجع قانونی اعلام کنند.

وی درباره مهلت ثبت نام، ادامه داد: تا روز‌های نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام وجود دارد، اما متقاضیان باید به‌گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشت‌شان مشکلی پیش نیاید.

مدیر حج و زیارت استان درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران، ابراز کرد: زائران براساس آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند.

انتهای پیام

captcha