مسابقات منطقه‌ای مناظره دانشجویی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3842589
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

مسابقات منطقه‌ای مناظره دانشجویی در کردستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مسابقات منطقه‌ای مناظره دانشجویی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان با حضور 68 نفر در سنندج برگزار می‌شود.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقات منطقه‌ای مناظره دانشجویی در کردستان خبرداد و اظهار کرد: این مسابقات با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، ایجاد فضای شور نشاط در دانشگاه‌ها، بالابردن آستانه تحمل دانشجویان و تمرین تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند در دانشگاه برگزار می‌شود.
وی به حضور 68 شرکت کننده از 10 استان کشور اشاره کرد و افزود: جهاددانشگاهی استان کردستان در آبان ماه سال جاری میزبان استان‌های همدان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، ایلام و چهار محال و بختیاری خواهد بود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان، زمان برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان منطقه‌ای کشور را 17 آبان ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این مسابقات به صورت حذفی و طی 3 روز با حضور دانشجویان در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
آوج با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات به نفرات برتر لوح و تندیس اهدا و دو تیم فینالیست به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد، یادآور شد: مسابقات مناظره دانشجویی با همکاری دانشگاه ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

captcha