ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار ایلامی در سامانه سماح
کد خبر: 3847795
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
مصطفایی خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار ایلامی در سامانه سماح

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت: همزمان با آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح تاکنون ۱۴ هزار و ۲۹ نفر از مردم استان ایلام در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار ایلامی در سامانه سماح
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حج و زیارت ایلام، سید حمید مصطفایی، مدیر حج و زیارت استان ایلام امروز 14 مهر ماه، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب 9 هزار و 509 گروه در سامانه سماح جهت عزیمت به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی گفت: هزینه ثبت‌نام در سامانه سماح مبلغ ۲۲ هزار تومان است که از این مبلغ ۱۷ هزار تومان مربوط به خدمات درمانی و بیمه زائرین و ۵ هزار تومان بابت هلال‌احمر است.
مدیرحج و زیارت ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ دفتر زیارتی و ۶ دفتر موقت در استان کار ثبت‌نام زوار اربعین را انجام می‌دهند، ادامه داد: کار ثبت‌نام متقاضیان شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی و زوار عتبات عالیات در سامانه سماح از اول شهریور آغازشده و تا ایام اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
مصطفایی گفت: با توجه با حذف ویزا در ایام اربعین حسینی سال جاری، زوار اربعین حسینی با داشتن گذرنامه معتبر و همچنین ثبت‌نام در سامانه سماح می‌توانند از مرزهای خروجی به مقصد عتبات عالیات تردد کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به ‌پیش‌بینی حضور متقاضیانی که ممکن است قبل از اقدام و ثبت‌نام در سامانه سماح به سمت مرز مهران حرکت کرده باشند، مکان‌های در شهر مهران و در پایانه مرزی در نظر گرفته‌شده برای افرادی که موفق به ثبت‌نام نشده باشند، می‌توانند در پایانه مرزی مهران اقدام به ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام
captcha