ثبت‌نام از زائران اربعی در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد
کد خبر: 3849109
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷

ثبت‌نام از زائران اربعی در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت البرز با اشاره به اینکه ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در حال انجام است، گفت: ثبت‌نام در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد.

ثبت‌نام از زائران اربعین در سامانه سماح تا ۲۴ مهر ادامه دارد

عباس دمیرچی، مدیرکل حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در البرز همچنان ادامه دارد، گفت: ثبت‌نام در سامانه سماح تا ۲۴ مهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که قصد حضور در این سفر معنوی را دارند حتماً باید در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و گذرنامه و یا برگ گذرنامه موقت را به همراه داشته باشند افزود: به زائران اربعین توصیه می‌شود اگر بیماری خاصی دارند داروهای خود را به اندازه مصرف ۱۰ روز به‌همراه داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت البرز با اشاره به استقبال مردم استان برای حضور در این سفر معنوی بیان کرد: نام‌نویسی زائران برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی از 10 شهریور آغاز شده است و تاکنون 68 هزار نفر برای شرکت در این مراسم ثبت نام کرده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: از زائران اربعین تقاضا می‌شود برای نام‌نویسی به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند زیرا در صورت بروز هرگونه تخلف، مسئله قابل پیگیری است.

دمیرچی در پایان ضافه کرد: بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده مرز خروجی زائران البرزی از کشور، مرز مهران است ولی با توجه به اینکه مرز خسروی پس از چند سال بازگشایی شده، اداره کل راهداری استان البرز اتوبوس‌هایی برای البرزی‌ها در نظر گرفته تا از طریق مرز خسروی از کشور عراق خارج شوند.

 

انتهای پیام
captcha