افزایش ۲ برابری زائران اربعین از زنجان
کد خبر: 3849256
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

افزایش ۲ برابری زائران اربعین از زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به ثبت‌نام ۳۳ هزار نفر در سامانه سماح گفت: تعداد زائران زنجان ۲ برابر افزایش یافته است.

افزایش 2 برابری زائران اربعین از استان زنجانفرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، تا روز نوزدهم مهرماه 33 هزار و 554 نفر از استان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که نشان از افزایش استقبال زائران برای شرکت در آیین پیاده‌روی اربعین دارد.
 
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در سامانه سماح همچنان ادامه داد، بیان کرد: تعداد افرادی که نام‌نویسی کردند، در مقایسه با مراسم سال گذشته دو برابر افزایش پیدا کرده است.

مدیر حج و زیارت استان به ثبت‌نام زائران از طریق سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین تأکید کرد و گفت: کسانی که در این سامانه نام‌نویسی نکنند، برای آن‌ها ویزا صادر نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: ابتدا مرز خسروی برای اعزام زائران زنجانی تعیین شده بود که برای مدتی این مرز از طرف عراق مسدود شد و یک جابه‌جایی برای اعزام زائران از مرز مهران صورت گرفت و اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد.

بابایی برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی و اختصاص بیمه برای زوار را از مزایای ثبت‌نام در سامانه سماح برشمرد و گفت: مبلغ حق بیمه 22 هزار تومان است.
انتهای پیام
captcha