اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس از سنندج به مرز خسروی
کد خبر: 3849296
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس از سنندج به مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج، گفت: باهدف خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی ۱۲ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

امیر جمشیدنژاد، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج تمهیدات ویژه‌ای در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی در نظر گرفته است.

وی از اعزام 12 دستگاه اتوبوس برای جابجایی و ارائه خدمات به زائرین در سنندج به مرز خسروی خبر داد و افزود: این تعداد اتوبوس جهت جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

جمشیدنژاد بیان کرد: علاوه بر 12 دستگاه اتوبوس یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و تعمیرگاه سیار نیز به مرز خسروی اعزام می‌شود.

وی یادآور شد: این اتوبوس‌ها در مرز خسروی در اختیار اتحادیه اتوبوس‌رانی قرارگرفته تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به جابجایی زائران اربعین اقدام کنند.

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: باهدف خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی نسبت به اعزام چندین دستگاه خودرو به مرز خسروی اقدام کردند.

وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی دو دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی به مرز خسروی اعزام شدند.

فضل‌وزیری با اشاره به اینکه همراه این خودرو چهار آتش‌نشان هم به این مرز اعزام شدند و تا پایان مراسم اربعین در مرز خسروی مستقر هستند، یادآور شد: این سازمان تمهیدات ویژه‌ای در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی در نظر گرفته است.

انتهای پیام
captcha