همت و جدیت لازمه خدمات صادقانه و شفاف است
کد خبر: 3850857
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
خطیب جمعه هامون سیستان:

همت و جدیت لازمه خدمات صادقانه و شفاف است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ گفت: لازمه خدمات صادقانه و شفاف همت و جدیت است، از مسئولین اجرائی می‌خواهیم با مردم صادق باشند و گزارش دقیق و صحیح از امور محوله ارائه دهند.

همت و جدیت لازمه خدمات صادقانه و شفاف است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ مهرماه شهرستان هامون پس از سفارش به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی و ترک معاصی با استناد به آیه ۸۶ سوره مبارکه بقره «أَ فَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتابِ وَ تَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ» گفت: در قرآن بارها از کسانی که بخشی از اسلام را می‌پذیرند و بخشی را نمی‌پذیرند؛ انتقاد شده است، َدر حالیکه اسلام یک مجموعه مدون و به هم پیوسته است که اگر هر جزء آن نباشد در سایر اجزاء خلل وارد می‌شود؛ اسلام همیشه از سوی کسانی که به ظاهر دین عمل می‌کنند ولی در باطن ایمان ندارند، ضربه خورده است.
وی ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش به همه ورزشکاران و حامیان آنها، به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی ایام گذشته اشاره کرد و گفت: شناسایی و انهدام تیم ترور سردار سلیمانی، و دستگیری سرشبکه سایت و کانال ضدانقلاب آمدنیوز، نشانه جسارت و خطرپذیری، روحیه جهادی، هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زابل، در ادامه خطبه به برخی از اهداف اجتماعی و سیاسی راهپیمایی و گردهمایی عظیم و باشکوه اربعین حسینی پرداخت، گفت: معرفی نهضت عاشورا به سراسر جهان به عنوان نسخه اصلی رفع معضلات و بحران‌های بشری، عینیت بخشیدن به آموزه‌های اصیل اسلامی جهت تحقق امت واحده اسلامی، و حکومت عدالت گستر مهدوی(عج)، از دستاوردهای مهم اجتماعی و سیاسی کنگره عظیم و باشکوه اربعین حسینی است‌.
خطیب جمعه هامون در پایان گفت: لازمه خدمات صادقانه و شفاف همت و جدیت است، از مسئولین اجرایی می‌خواهیم با مردم صادق باشند و گزارش دقیق و صحیح از امور محوله ارائه دهند؛ اشکالات عدیده طرح آبرسانی به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان را برطرف کنند. یک طرح ملی نباید ضرر آن برای مردم، از فایده‌اش بیشتر باشد، بهره‌بردار باید به صورت مکفی از طرح ملی بهره‌مند شود، تا معیشت و روزگار او به راحتی بگذرد، این طرح باید اثربخش باشد و موجب آرامش روحی و روانی بهره‌برداران شود. کشاورزان، دامداران و صیادان منطقه سیستان از مظلوم‌ترین و سرافرازترین اقشار مملکت هستند، و نباید بر اثر اختلافات حزبی و سیاسی مسئولین و یا افراد کم تجربه و چه بسا فرصت طلب و موقعیت طلب مظلوم‌تر واقع شوند.

حسین قدس‌نیا 

انتهای پیام
captcha