ثبت‌نام طرح «دانشجو متدبر قرآن» در زنجان تا ۳۰ مهرماه
کد خبر: 3851306
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

ثبت‌نام طرح «دانشجو متدبر قرآن» در زنجان تا ۳۰ مهرماه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان از ثبت‌نام طرح «دانشجو متدبر قرآن» خبر داد و گفت: افراد پس از گذراندن این دوره‌ها مدرک معتبر مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان را دریافت می‌کنند.

ثبت‌نام طرح «دانشجومتدبر قرآن» در زنجان تا 30 مهرماهکامران جعفری، رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با برگزاری سومین دوره طرح دانشجویی متدبر قرآن در استان زنجان، اظهار کرد: طرح دانشجو متدبر قرآن با میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان و با همکاری جهاددانشگاهی استان زنجان در نیمه سوم آبان سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با مهلت ثبت‌نام دانشجویان در طرح دانشجومتدبر قرآن، افزود: مهلت ثبت‌نام در طرح دانشجومتدبر قرآن از ۱۰ تا ۳۰ مهر است. دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir مراجعه کرده و یا با شماره‌گیری ۳۳۰۵۲۲۳۶ تماس بگیرند، قابل ذکر است دانشجویان می‌توانند با مراجعه حضوری به بخش معاونت فرهنگی دانشگاه‌های جهاددانشگاهی و پیام‌نور استان زنجان اقدام به ثبت‌نام کنند.

این مسئول در رابطه با اهداف برگزاری طرح دانشجو متدبر قرآن، اظهار کرد: انس با قرآن دانشجویان، آموزش مهارت‌های قرآنی به دانشجویان، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب و تربیت مربی تدبر در قرآن از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

رئیس جهاددانشگاهی استان بیان کرد: دانشجویان شرکت‌کننده در سومین دوره طرح دانشجومتدبر قرآن پس از پایان دوره مدرک معتبر مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان را دریافت می‌کنند و پس از گذراندن این دوره تخصصی از طریق معاونت‌های دانشگاه‌های ذکر شده می‌توانند در دوره‌ها و کلاس‌های مربوطه تدریس کنند.‌

انتهای پیام
captcha