مهلت ارسال آثار به همایش «علوم انسانی، اجتماعی و صلح» تمدید شد
کد خبر: 3851421
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
تا 20 آبان‌ماه؛

مهلت ارسال آثار به همایش «علوم انسانی، اجتماعی و صلح» تمدید شد

گروه جامعه ــ مهلت ارسال آثار به سومین همایش «علوم انسانی، اجتماعی و صلح» که توسط انجمن علمی مطالعات صلح ایران و در راستای تولید و توسعه ادبیات صلح برگزار می‌شود، تا 20 آبان‌ماه، تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ بررسی علمی «صلح» به مثابه مطالعه و رهیافتی چند رشته‌ای و میان رشته‌ای در سال‌های اخیر گسترش کمی و کیفی قابل توجهی یافته است؛ تا جایی که در اکثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی - پژوهشی و آموزشی اعم از دولتی و غیردولتی به ویژه در رشته‌های مختلف علوم انسانی و اجتماعی گروه‌ها و بخش‌هایی را برای بررسی علمی و روشمند موضوع صلح تأسیس و به وجوه و ابعاد مختلف آن پرداخته‌اند.

در همین راستا انجمن علمی مطالعات صلح ایران سومین همایش سالانه خود را به موضوع «علوم انسانی، اجتماعی و صلح» برگزار می‌کند. تولید، شناسایی و توزیع ادبیات صلح از منظر چند رشته‌ای و میان رشته‌ای، با تأکید بر نظریه‌ها و الگوهای علوم انسانی و اجتماعی، ایجاد پیوندهای وثیق، نهادینه و پویا میان اصحاب و نهادهای رسمی و مدنی علوم انسانی و اجتماعی ایران با محوریت صلح، تولید مفهوم و طرح ایده‌های نظری صلح به ویژه با روایت‌های بومی و ... از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

جایگاه صلح در علوم انسانی و اجتماعی، رهیافت‌ها و روش شناسی‌های علوم انسانی و اجتماعی در موضوع صلح، نهادها و سازمان‌های علمی- پژوهشی فعال و موثر علوم انسانی ـ اجتماعی در حوزه صلح و نگاه ویژه: چیستی و چگونگی نقش علوم انسانی و اجتماعی در تحقق صلح در ایران محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

مهلت ارسال آثار به سومین همایش «علوم انسانی، اجتماعی و صلح» که توسط انجمن علمی مطالعات صلح ایران و در راستای تولید و توسعه ادبیات صلح برگزار می‌شود تا 20 آبان‌ماه سال جاری، تمدید شد.

برای مشاهده جزئیات همایش اینجا کلیک کنید! 

انتهای پیام
captcha