تصادف مینی‎بوس زائران افغانی در کوهدشت
کد خبر: 3851454
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

تصادف مینی‎بوس زائران افغانی در کوهدشت

گروه اجتماعی ــ مسئول فوریت‌های پزشکی کوهدشت با اشاره به مصدوم شدن ۱۰ زائر اربعین افغانی در کوهدشت، گفت: همچنین براثر تصادف یک دستگاه پرادو با یک دستگاه خودرو پراید در دو راهی امام‌زاده ابوالوفا‌(ع) به سمت زانوگه، سه نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

تصادف مینی‎‌بوس زائران افغانی اربعین در کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، چنگیز احمدی، مسئول فوریت‌های پزشکی کوهدشت، امروز دوشنبه، 29 مهرماه، در جمع خبرنگاران گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه پرادو با یک دستگاه خودرو پراید در دو راهی امام‌زاده ابوالوفا(ع) به سمت زانوگه، سه نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

وی افزود: در این حادثه سه نفر در محل جان‌باخته و هشت مصدوم حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت منتقل شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی کوهدشت عنوان کرد: این افراد از زائران مراسم اربعین حسینی بودند و یکی‌ از درگذشتگان این حادثه، علی‌محمد ملاصادقی، مسئول حراست فرمانداری میبد بوده است.

وی با اشاره به این‌که در این تصادف ‌سه نفر از سرنشینان پرادو به نام‌های محمدرضا محمدی رکن‌آبادی ۴۸ ساله، سید‌محمود میر‌طالبی رکن‌آبادی 68 ساله و محمدرضا محمودی 48 ساله جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: همچنین راننده پرادو به نام علی‌محمد ملاصادقی 44 ساله و سرنشینان پراید به نام‌های شکر بگ ذوقی پور 63 ساله، امیرحسین وفایی 13 ساله، سید‌مهرداد رحیمی 34  ساله، زینب مهکی، بنیامین وفایی 2 ساله،‌ باران وفایی 4 ساله و امین وفایی 40 ساله زخمی شده به بیمارستان منتقل شدند.

مصدوم شدن 10 زائر افغانی زائر اربعین در کوهدشت

احمدی ادامه داد: همچنین امروز در محور بلوران یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کمپرسی تصادف کرد و در این حادثه 10 نفر مصدوم شدند.

وی با بیان این‌که سه دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده‌ است، افزود: دو نفر از مصدومان تصادف در محور بلوران توسط هلال‌احمر و مابقی نیز توسط تیم فوریت‌های پزشکی کوهدشت به بیمارستان امام‌خمینی(ره) اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کوهدشت با بیان این‌که وضعیت جسمانی یکی‌ از مصدومان وخیم است، عنوان کرد: مصدومان این حادثه از اتباع افغانستان و زائر اربعین هستند.

انتهای پیام
captcha