مسئولان مردم را حول محور انقلاب جمع کنند
کد خبر: 3851468
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

مسئولان مردم را حول محور انقلاب جمع کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ‌ سرپرست فرمانداری ابهر با تأکید بر این‌که یکی از بزرگ‌ترین هنرها در برهه فعلی این است که همه را حول محور انقلاب جمع کنیم، گفت: این امر سبب می‌شود که انقلاب روز به روز تقویت شود.

مسئولان همه اقشار مردم را حول محور انقلاب جمع کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، وجیه الله نوروزی، سرپرست فرمانداری ابهر، 29 مهرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان ماه، اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از رخدادهای عظیم و بسیار تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این‌که اهمیت این رخداد عظیم مسئولیت کارگزاران را در قبال آن سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: ۱۳ آبان به قدری در تاریخ انقلاب اهمیت دارد که امام خمینی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده است.

نوروزی با انتقاد از مسئولانی که حضور فعال در برنامه‌های اجرایی در مناسبت‌های مختلف و نمازجمعه ندارند، یادآور شد: مسئولانی که مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی و یا نماز جمعه دعوت کند باید خودشان نیز در برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در شهرستان اجرایی می‌شود، حضور فعال داشته باشند.

این مسئول با بیان این‌که یکی از اقشاری که در شکل‌گیری سیزدهم آبان ماه نقش بسیار موثری داشتند دانش‌آموزان هستند، اظهار کرد: معلمان که در کلاس‌های درس باید قبل از فرا رسیدن رخداد سیزدهم آبان اهمیت و دستاوردهای آن را برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

سرپرست فرمانداری ابهر یادآور شد: تبیین دستاوردهای انقلاب و سیزدهم آبان برای دانش‌آموزان سبب ترغیب نوجوانان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه  سیزدهم آبان ماه می‌شود.

نوروزی با تاکید بر این که همه مسئولان باید وظیفه خود را در زمینه بزرگداشت ۱۳ ابان‌ماه به درستی انجام دهند، یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم در شهرستان باید اندیشیده شود.

وی با تاکید بر این‌که یکی از بزرگ‌ترین هنرها در برهه فعلی این است که همه را حول محور انقلاب جمع کنیم، ادامه داد: این امر سبب می‌شود که این انقلاب ما روز به روز تقویت شود.

انتهای پیام
captcha