13 آبان در سه مقطع سه چهره از استکبار را به نمایش گذاشت
کد خبر: 3851517
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

13 آبان در سه مقطع سه چهره از استکبار را به نمایش گذاشت

گروه سیاسی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: یوم‌الله 13 آبان یگانه مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، سه چهره از رویارویی استکبار و استبکارستیزان را به نمایش گذاشت.

13 آبان در سه مقطع سه چهره از استکبار را به نمایش گذاشتبه گزارش ایکنا از یزد، محمدجواد برزگر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز 29 مهرماه در کارگروه برنامه‌ریزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان یگانه مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، سه چهره از رویارویی استکبار و استبکارستیزان را به نمایش گذاشت.

برزگر افزود: روح واحد این سه حادثه تاریخی آن را به نمادی بزرگ و دست‌آموز پیش روی بشریت قرار دارد. از یک سو نماد زیاده‌خواهی، تجاوز و جنایت‌پیشگی استکبار و از سوی دیگر نماد ایستادگی و حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی و غلبه بر توطئه‌های استکبار با اتکا به قدرت الهی و اعتماد به وعده‌های الهی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز با اشاره به اینکه 13 آبان نماد ایستادگی و حق‌طلبی و غلبه بر توطئه‌های استکبار است بر باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این روز تاکید کرد.

برزگر منشادی بیان کرد: برگزاری یوم‌الله 13 آبان امسال با توانایی و تمهیدات ویژه‌ای با بهره‌گیری از هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی، تشکل‌ها و نهادهای مردمی استکبارستیز تشکیل و با سازماندهی کمیته‌ها، برگزاری دشمن‌شکن و باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha