نیازمندان را در ماه ربیع‌الاول از یاد نبریم
کد خبر: 3853880
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
امام جمعه بوکان:

نیازمندان را در ماه ربیع‌الاول از یاد نبریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ ملاعباس احمدی گفت: ماه ربیع‌الاول یکی از ماه‌های پر خیر و برکت است؛ در این ماه نیازمندان را از یاد نبریم و به برکت میلاد نبی اکرم(ص) دست فقرا را بگیریم تا همگی در این عید مبارک خوشحال و شادمان باشیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان، 10 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: رسول اکرم(ص) اسوه اخلاق و پاکی بودند، کسی که سعادت و خوشبختی، و صلح و آرامش را برای جهانیان به ارمغان آورد و هر انسانی که در راه ایشان باشد، سعادتمند دنیا و قیامت خواهد بود.
وی بیان کرد: پیامبر(ص) با اینکه امی و بیسواد بود، اما بنابر معجزه الهی به مردم علم و حکمت آموخت.
امام جمعه بوکان ادامه داد: ماه ربیع‌الاول یکی از ماه‌های پر خیر و برکت است؛ در این ماه نیازمندان را از یاد نبریم و به برکت میلاد نبی اکرم(ص) دست فقرا را بگیریم تا همگی در این عید مبارک خوشحال و شادمان باشیم.
ملاعباس احمدی با بیان اینکه دین اسلام مخالف کشتن انسان است و کسانی که مرتکب این عمل می‌شوند به دور از دایره اسلام هستند، گفت: بنا به فرموده پیامبر(ص) هر کس کافری ضمنی (کافری که در میان مسلمانان زندگی می‌کند و جزیه پرداخت می‌کند) را بکشد، رایحه بهشت به استشمامش نمی‌رسد با وجود اینکه همیشه در حال عبادت باشد.
وی با گرامیداشت هفته وقف و همچنین فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار کرد: ما همیشه طرفدار حق هستیم و با ظالم، به‌ویژه آمریکای جنایتکار می‌جنگیم.
امام جمعه بوکان بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی طبق درخواست مردم این شهرستان برگزاری مراسم عزاداری فوت عزیزان از دو روز به یک روز صورت‌جلسه شد تا صاحبان عزا دچار سختی و مشکل نشوند.
خالد چوروکه
انتهای پیام
captcha