مسلمانان با حفظ وحدت مانع نفوذ دشمن در جامعه اسلامی شوند
کد خبر: 3855428
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

مسلمانان با حفظ وحدت مانع نفوذ دشمن در جامعه اسلامی شوند

گروه سیاسی- امام‌جمعه سنندج گفت: مسلمانان از هر زبان، نژاد، ملت و مذهب، برادر یکدیگرند و باید با حفظ وحدت خود، مانع نفوذ دشمن در جامعه اسلامی شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه سنندج امروز، 17 آبان ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و ولادت حضرت محمد(ص) به مسلمانان اظهار کرد: پیامبر(ص) همواره مسلمانان را به وحدت و برادری و چنگ زدن به ریسمان الهی سفارش کرده است، و ما باید با پیروی از پیامبر اسلام راه نفوذ دشمنان بر مسلمانان را ببندیم.
وی با اشاره به اینکه انسجام و اتحاد بین جامعه اسلامی، دژی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است، افزود: مسلمانان از هر زبان، نژاد، ملت و مذهب، برادران یکدیگرند و باید با حفظ وحدت خود، مانع نفوذ دشمن در جامعه اسلامی شوند.
امام‌جمعه سنندج از اتحاد و انسجام مسلمانان به‌عنوان رمز پیروزی در برابر دشمنان یاد و عنوان کرد: تفرقه جامعه اسلامی موجب سلطه دشمنان بر مسلمانان خواهد شد در این راستا با پرهیز از اختلاف، زمینه آرامش و پیشرفت امت اسلامی را فراهم کنیم.
وی با تأکید بر مبارزه با اندیشه تکفیری موردحمایت استکبار اعلام کرد: در طول تاریخ به اثبات رسیده است که اتحاد واقعی مسلمانان نابودکننده مکر و حیله دشمنان بوده و امروز نیز همه باید در این راه ثابت‌قدم باشیم.
ماموستا خدایی در پایان به ویژگی‌های پیامبر اسلام اشاره‌کرده و یادآور شد: امروز بعد از گذشت ۱۴۴۰ سال از عمر پربار اسلام ۱،۵ میلیارد مسلمان در جهان شبانه‌روز نام پیامبر را بر زبان‌دارند و از ویژگی‌های شخصیتی ایشان یاد می‌کنند که این امر نشانه مرتبه والای ایشان نزد خدا و بندگانش است.

انتهای پیام
captcha