برپایی نمایشگاه آثار علوم قرآنی در سنندج
کد خبر: 3856015
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

برپایی نمایشگاه آثار علوم قرآنی در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی- نمایشگاه آثار علوم قرآنی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت از امروز، 19 آبان‌ماه در استان کردستان برپا شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته وحدت در شهرستان سنندج اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای گرامیداشت هفته وحدت 14 ویژه برنامه را در استان کردستان اجرا خواهد کرد.
وی افزود: دو جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) در سطح مؤسسات قرآنی مردم نهاد شهرستان سنندج با حضور گرم عاشقان و شیفتگان پیامبر اسلام (ص) برگزار خواهد شد. همچنین جشن میلاد پیامبر در سه ناحیه منفصل شهری نایسر، ننله و حسن‌آباد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کاوه عنوان کرد: هر ساله همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول جشن‌های مولودخوانی در تمام شهر و روستاهای استان کردستان برگزار می‌شود که در این راستا اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان اقدام به برگزاری پنج مراسم مولودخوانی در سطح شهر و روستاهای شهرستان سقز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی کرده است.
وی در پایان یادآور شد: برپایی نمایشگاه علوم قرآنی، برگزاری سه نشست مشترک دانشجویی با موضوع «وحدت اسلامی» و نشست علمای اهل تشیع و تسنن در تبلیغات اسلامی سقز، برگزاری جشن میلاد رسول(ص) با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با حضور اقشار و مجامع مختلف در سنندج از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

آیت‌الله شاهرودی با تقدیر از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان انتخاب حجت‌الاسلام احمد حاتمیان به سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان را تبریک گفت.

انتهای پیام
captcha