کتابخانه تخصصی «هنر» در سنندج به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 3856069
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

کتابخانه تخصصی «هنر» در سنندج به بهره‌برداری رسید

گروه فرهنگی- کتابخانه تخصصی «هنر» با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همت حوزه هنری استان کردستان همزمان با آغاز هفته وحدت امروز، 19 آبان ماه در سنندج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز، 19 آبان ماه در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی هنر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل ضروری امروز جامعه هنری ارتقای دانش و آگاهی است که این دو از طریق مطالعه بخصوص مطالعه کتاب‌های مرجع میسر می‌شود.
وی افزود: اینگونه کارها نشان دهنده عمق نگاه و توجه مسئولان استان به کارهای زیربنایی است و امیدواریم این تلاش‌ها منجر به تحول و ارتقای توان هنری این استان هنر پرور شود.
حجت‌الاسلام محمد قمی، به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری نام برد و اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به این استان دارند و در توصیه‌های معظم له توجه به رفع محرومیت‌های کردستان توسط مدیران کشور به عنوان اصلی‌ترین اولویت‌ها همواره مطرح می‌شود.
امین مرادی، رئیس حوزه هنری کردستان نیز در ادامه این مراسم گفت: کتابخانه تخصصی هنر با بیش از چهار هزار عنوان کتاب، یکی از تخصصی‌ترین کتابخانه‌های هنری استان بوده و کتاب‌های مرجع رشته‌های مختلف هنری در آن موجود است و به تدریج بر خزانه منابع آن افزوده خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی به کردستان سفر کرده است همچنین در آیین گشایش نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع «وحدت اسلامی» در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن و استودیوی صدا و تصویر مهر سنندج حضور پیدا کرد و با ظرفیت‌های موجود استان از نزدیک آشنا شد.

انتهای پیام
captcha