تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 3856094
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت تبلیغات اسلامی است

گروه اجتماعی ـــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت این سازمان است و در این راستا همه با هم گام دوم انقلاب را با توکل برخدا، اتحاد محکم و استوار به‌صورت جدی برمی‌داریم.

تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت تبلیغات اسلامی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، 19 آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی وظایف خود را در جهت خدمت رسانی به مردم جدی گرفته است و همواره تقویت نهادهای مردمی را در اولویت‌ فعالیت‌های خود قرار داده است.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ایجاد خیر و رحمت در جامعه سیره نبوی را الگوی خود قرار داده است و تمام برنامه‌های تبلیغی خود را هم راستا با آن اجرا خواهد کرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت این سازمان است و در این راستا همه با هم گام دوم انقلاب را با توکل برخدا، اتحاد محکم و استوار به‌صورت جدی برمی‌داریم.
وی با تأکید بر اینکه تبلیغات اسلامی به واسطه رسالت والایش در قید و بندهای سازمانی گرفتار نمی‌ماند، عنوان کرد: امیدواریم پیشرفت روزافزون جامعه اسلامی‌ را در سایه اتحاد و یکپارچگی جوامع اسلامی شاهد باشیم.
حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم گفت: مدیران ما شأنی جز خدمتگذاری به مردم ندارند و بنده هم تلاشم برای خدمت به مردم استان بود.
وی از همه ارگان‌ها، نهادها، دفتر نماینده ولی فقیه کردستان برای همکاری با تبلیغات اسلامی نیز تقدیر کرد و افزود: اگر کارهای ماندگار و مؤثری در استان انجام شده به مدد و همت همه همکاران در تبلیغات اسلامی کردستان بوده است.
نورعلی خزایی، رئیس شورای هیات‌های مذهبی کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه ۶۱۰ هیأت مذهبی در این استان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۶ هیأت اهل تسنن، ۱۶ هیأت دانشجویی و ۴۴ هیأت دانش‌آموزی بوده و بقیه نیز هیأت‌های مذهبی محلات هستند.
وی در پایان یادآور شد: ۴۰ حُکم فعالیت برای جوانان این استان صادر شده است تا در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بخش های مختلف تلاش کنند.
گفتنی است؛ در این مراسم حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، به عنوان سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام مختار کرمی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha