مناظرات دانشجویی فضای گفت‌‌وگو را برای دانشجویان فراهم کرده است
کد خبر: 3856344
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

مناظرات دانشجویی فضای گفت‌‌وگو را برای دانشجویان فراهم کرده است

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی کردستان به برگزاری مناظرات دانشجویی به عنوان یکی از فعالیت‌های فرهنگی مؤثر جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی کردستان با برگزاری مناظرات، فضا و بستر گفت‌وگو را برای دانشجویان دانشگاه‌ها فراهم کرده است.

مناظرات دانشجویی فضای گفت‌‌وگو را برای دانشجویان فراهم کرده است

به گزارش ایکنا از کردستان، چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در اختتامیه مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مناظره دانشجویی که امروز، 20 آبان ماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با تقدیر از همکاری دانشگاه‌های کردستان در برگزاری مطلوب این دوره از مناظرات دانشجویی اظهار کرد: جهاددانشگاهی برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در سطح دانشگاه ها برگزار می‌کند که لازم است این برنامه‌ها افزایش یاید.
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی همواره آمادگی لازم را دارد تا برنامه‌های فاخری را در سطح استان و دانشگاه‌های استان اجرا کند، افزود: جهاددانشگاهی رقیب هیچ دانشگاهی نیست بلکه در کنار دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان است.
رئیس جهاددانشگاهی کردستان با اعلام اینکه دانشجویان در اولویت برنامه‌های جهاددانشگاهی قرار دارند، بیان کرد: امیدواریم از برنامه‌های فاخر جهاددانشگاهی، بیش از پیش دانشجویان بهره‌مند شوند.
وی به برگزاری مناظرات دانشجویی به عنوان یکی از فعالیت‌های فرهنگی مؤثر جهاددانشگاهی اشاره و بیان کرد: جهاددانشگاهی کردستان با برگزاری مناظرات، فضا و بستر گفت‌وگو را برای دانشجویان دانشگاه‌ها فراهم کرده است.
سهراب‌نژاد عنوان کرد: در این دوره از مناظره دانشجویی از مناظرات خوب، منطقی، علمی و اثرگذار دانشجویان لذت بردیم چرا که بلوغ و پختگی لازم را در ارائه مباحث و ارجاع به مستندات داشتند.
وی تأکید کرد: امیدواریم دانشگاه‌ها مکانی باشد که فضای گفت‌وگو در آن شکل گرفته و بلوغ پیدا کند و به خارج از دانشگاه صادر شود.
رئیس جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: امیدواریم روزی برسد که دانشجویان و دانشگاه‌ها مرجع تصمیمات مسئولان و تصمیم‌گیران کشور باشند و تصمیم گیران جامعه، قشر تأثیرگذار جامعه را فراموش نکنند.
گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی تیم رازی کرمانشاه به عنوان تیم قهرمان انتخاب شد و تیم آشتی دانشگاه کردستان و تیم گردون ارومیه به عنوان تیم‌های دوم و سوم انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha