برگزاری دوره آموزشی - توجیهی طرح حفظ قرآن 1453 در کردستان
کد خبر: 3856673
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

برگزاری دوره آموزشی - توجیهی طرح حفظ قرآن 1453 در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری دوره یک روزه آموزشی – توجیهی طرح حفظ جزء سی قرآن 1453 امروز، 21 آبان ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره یک روزه آموزشی – توجیهی طرح حفظ جزء سی قرآن 1453 امروز، 21 آبان ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج آغازشده است.
وی با اشاره به اینکه این دوره در دو نوبت صبح و ظهر برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی برای مربیان قرآن آموزش‌وپرورش و مربیان قرآن اوقاف استان کردستان برگزارشده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در دوره آموزشی - توجیهی طرح حفظ قرآن 70 نفر از مربیان قرآن استان کردستان حضور یافتند که در پایان دوره گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.
وی اعلام کرد: این دوره آموزشی با رویکرد تکمیل چرخه حفظ قرآن کریم و باهدف توانمندی مربیان این رشته در انتقال تجارب خود به قرآن آموزان و فراگیر شدن انس و الفت با مفاهیم قرآنی وزندگی جامعه با قرآن کریم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کاروند عنوان کرد: جذب حداکثری جامعه به سمت رشته‌های مختلف قرآنی از جمله حفظ قرآن کریم از اهداف دیگری است که این دوره آموزشی دنبال می‌کند؛ چراکه معتقدیم خروجی این دوره آموزشی در تربیت مربیان توانمند منجر به جذب قرآن آموزان به رشته‌ای تخصصی چون حفظ خواهد بود.
وی یادآور شد: در این دوره آموزشی مربیان قرآن استان کردستان با انواع روش‌ها و تکنیک‌های جدید حفظ قرآن و آموزش چگونگی تبیین مفاهیم قرآن کریم آشنا خواهند شد.

انتهای پیام
captcha