کمک ۴۸۰ میلیون ریالی اوقاف به مناطق محروم سنندج
کد خبر: 3856828
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

کمک ۴۸۰ میلیون ریالی اوقاف به مناطق محروم سنندج

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از کمک ۴۸۰ میلیون ریالی اوقاف و خیرین به محرومان سنندج در ماه‌ جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: توزیع بسته‌های غذایی به صورت گرم و سرد در مناطق منفصل شهری بین نیازمندان از اقداماتی است که از سوی اوقاف و امور خیریه استان طی چند ماه اخیر به ویژه در ماه محرم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:‌ در شش دوره حضور در ناحیه منفصل شهری نایسر و بازدید از خانه سالمندان سنندج از محل موقوفات مرتبط کردستان بیش از دو هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، ۲۵۰ بسته ارزاق، یک‌هزار بسته لوازم تحریر، ۱۰۰ بسته کیف و لوازم تحریر و بیش از ۱۵۰ دست لباس گرم زمستانی بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

حجت‌الاسلام کاروند بیان کرد: در دیدارهای مردمی صورت گرفته در این مناطق بیش از ۱۵ خانواده به مراکز پزشکی معرفی و کمک هزینه درمان از محل موقوفات و خیرین دریافت کردند.

وی ارزش این کمک‌ها را بیش از ۴۸۰ میلیون ریال دانست و اعلام کرد: در صورت وجود موقوفاتی در سنندج با نیت خیرات و مبرات و کمک به نیازمندان اوقاف می‌تواند خدمت‌رسانی بیشتری را به مناطق محروم داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با تقدیر از متولی موقوفه میرزا رضا وزیر و بازار آصف یادآور شد: با حضور متولی موقوفه بازار بزرگ آصف سنندج و در بازدید از خانه سالمندان سنندج یک وعده اطعام و بیش از ۱۵۰ دست لباس گرم از محل عواید این موقوفه به خانه سالمندان به ارزش ۸۰ میلیون ریال اهدا شد.

انتهای پیام
captcha