برپایی نمایشگاه کتاب در کامیاران
کد خبر: 3857699
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

برپایی نمایشگاه کتاب در کامیاران

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران گفت: نمایشگاهی با ۱۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، در کامیاران برپا شده است.

زبیر حسین‌پناهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاهی با ۱۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کامیاران برپا شد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با همکاری نشر آمیار با هدف ترویج فرهنگی کتابخوانی و در اختیار قرار دادن تازه‌های نشر به برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان اقدام کرده است.

رئیس اداره ارشاد کامیاران بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۰ هزار جلد کتاب در قالب سه هزار عنوان کتاب به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در حوزه‌های ادبی، فلسفه، تاریخ، جغرافیا، حوزه کودک، علمی و آموزشی با دو زبان کردی و فارسی و با تخفیف ۲۵ درصدی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

حسین‌پناهی یادآور شد: این نمایشگاه از ۲۵ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ در فرهنگسرای این شهر پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است.

انتهای پیام
captcha