مردم کردستان با هوشیاری صف خود را از توطئه‌گران جدا کنند
کد خبر: 3857703
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
استاندار کردستان:

مردم کردستان با هوشیاری صف خود را از توطئه‌گران جدا کنند

گروه سیاسی ــ بر همه لازم است با هوشیاری و درایت خود در این مقطع حساس و تاریخی، توطئه‌گران و دشمنان را مأیوس و طرد کنند و راه را بر سوءاستفاده و خباثت آنان سد و صف خود را از آنان جدا کنند.

مردم کردستان با هوشیاری صف خود را از توطئه‌گران جدا کنند

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار، در پی اغتشاشات اخیر در پیامی اعلام کرد: متأسفانه دیروز شاهد بودیم تعداد اندکی از افراد ناآگاه با تحریک جریان‌های مغرض خارج از کشور، با ایجاد اختلال در نظم و امنیت دست به خشونت و تخریب اموال و اماکن عمومی و خصوصی زدند و موجبات رنج و زحمت و تشویش و نگرانی شما مردم عزیز را فراهم کردند.

آنان قصد دارند امنیت که مهم‌ترین نعمت الهی است را از ما سلب کرده و دهه ۶۰ را که تجربه بسیار تلخ و ناگواری برای ایرانیان بود و سال‌ها است که هزینه‌های گزاف آن بر شانه‌های مردم این استان سنگینی می‌کند را دوباره بازنمایی کنند.

در حالیکه در دو سال اخیر رویدادهای ارزشمند فرهنگی نظیر جشن‌های نوروزی، کنگره بین‌المللی مشاهیر کُرد، ثبت سنندج به‌عنوان شهر خلاق موسیقی و ده‌ها جلوه فرهنگی دیگر معرف چهره هنرپرور و فرهنگ‌مدار مردم کردستان بوده است.

اما وقایع دیروز نشان داد دشمنان مردم کردستان از این موفقیت‌ها عصبانی و برآشفته‌اند و با هر بهانه و روشی درصددند تا تصویری مخدوش از این مردم نجیب را به نمایش بگذارند.

مردم عزیز و شرافتمند کردستان، اینجانب به‌عنوان فرزند خدمتگزار شما مصرانه استدعا دارم اجازه ندهید که دشمنان عزت و سربلندی کردستان به اهداف شوم و بدخواهانه خود نائل آیند؛ لذا بر همه لازم است با هوشیاری و درایت خود در این لحظه حساس و تاریخی توطئه‌گران و دشمنان را مأیوس و طرد کنند و راه را بر سوءاستفاده و خباثت آنان سد و صف خود را از آنان جدا کنند.

انتهای پیام
captcha