ارائه مشاوره‌ از سوی طلاب مدرسه فاطمیه خرم‎آباد در مصلی‌های نماز جمعه
کد خبر: 3858293
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

ارائه مشاوره‌ از سوی طلاب مدرسه فاطمیه خرم‎آباد در مصلی‌های نماز جمعه

گروه اجتماعی ــ معاون مدرسه علمیه فاطمیه خرم‎آباد با بیان این‌که طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد به‌صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند، اظهار کرد: ارائه مشاوره‌های دینی و شرعی در مصلی‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این مدرسه است.

ارائه مشاوره‌های شرعی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خرم‎آباد در مصلی‌های نماز جمعهبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه لرستان، سمیه موحدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم‎آباد از برگزاری کارگاه آموزشی ـ تبلیغی عفاف و حجاب برای بانوان طلبه مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در سه جلسه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در این کارگاه بانوان طلبه، آموزش‌های لازم را در زمینه تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرا خواهند گرفت، برگزاری کارگاه آموزش مداحی برای بانوان طلبه این مدرسه را از دیگر برنامه‌های تبلیغی ـ فرهنگی اعلام کرد و ادامه داد: در این کارگاه بانوان طلبه اصول و فنون مداحی اثرگذار و همچنین روش‌های تبلیغ و تبیین سیره اهل‌بیت(ع) را زیر نظر اساتید مجرب حوزه و مداحان برجسته فرا می‌گیرند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ برای بانوان طلبه این مدرسه خبر داد و یادآور شد: در این کارگاه بانوان طلبه سطح 2 و فارغ‌التحصیل حوزه علمیه اصول و فنون روش سخنرانی کارآمد را آموزش می‌بینند. 

وی با بیان این‌که طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه خرم‌آباد در طول سال به‌صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند، اظهارکرد: ارائه مشاوره‌های دینی و شرعی در مصلی‌های نماز جمعه به بانوان نمازگزار از دیگر برنامه‌های فرهنگی ـ تبلیغی این مدرسه است. 

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در 13 مدرسه علمیه لرستان

حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان نیز با اشاره به هفته کتاب و کتاب‎خوانی و این‌که مطالعه و کتاب‌خوانی از ابزار مهم و لازمه رشد علمی یک طلبه است، افزود: طلاب باید در ابعاد مختلف علمی و اخلاقی الگوی نسل امروز باشند.

وی بر ضرورت ارتقای رشد علمی و اخلاقی در حوزه و جامعه تأکید کرد و گفت: لازمه این مهم تقویت و تبیین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بر پایه تحقیق و پژوهش است.

حجت‌الاسلام پنام از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در 13 مدرسه علمیه لرستان خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با هدف تقویت فرهنگ مطالعه بین طلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از طلاب اهل قلم و پژوهش‌گر، بازدید طلاب استان از کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه به کتاب و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌ای از جمله برنامه‌های حوزه علمیه به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام
captcha