اجرای 1104 ویژه برنامه بسیج در کردستان
کد خبر: 3858589
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

اجرای 1104 ویژه برنامه بسیج در کردستان

گروه سیاسی- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج گفت: در این هفته هزار و 104 ویژه برنامه با 87 عنوان در سطح استان کردستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان دیروز، 29 آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان، با اشاره به اینکه بسیج یکی از رویش‌های مبارک انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: خداوند محوری، رهبری الهی و مردم سه پایه اصلی بسیج هستند.
وی افزود: بسیج عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد مختلفی از جمله امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش محوری ایفا کرده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، بیان کرد: بسیج ذخیره تمام نشدنی انقلاب اسلامی است که در حوادث گوناگون از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی با عمل جهادی و تفکر بسیجی خدمات ارزنده‌ای به مردم و نظام کرده است.
وی با بیان اینکه بسیج نقش برجسته‌ای در مبارزه با ضد انقلاب در دفاع مقدس داشته است، عنوان کرد: اصلی‌ترین پایه پیروزی رزمندگان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیجیان بوده‌اند که برای کشور و جهانیان شناخته شده هستند.
حسینی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌ مقابله با آسیب‌های اجتماعی گمنام و بی‌منت در حال خدمتگزاری به مردم است، اعلام کرد: امروز کشورهای مختلفی در تلاشند تا با الگوگیری از بسیج میلیونی ایران اسلامی و تشکیل بسیج توسعه و پیشرفت را برای خود به ارمغان ببرند.
وی با اشاره به اینکه هفته بسیج تجلیل از روح بلند امام خمینی(ره) است، گفت: امام افق‌های دور انقلاب اسلامی را دقیقا تشخیص دادند و برای استحکام این نظام، پشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی و ارتباط نظام با لایه‌های جمهوری اسلامی، بسیج ۲۰ میلیونی را مطرح کردند.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با ابراز تأسف از حوادث اخیر بعد از سهمیه‌بندی بنزین در کشور، افزود: در این حادثه اخیر با تخریب اموال عمومی خسارت جبران‌ناپذیری به کشور و مردم تحمیل شد.
وی بیان کرد: با اقتدار و قدرت الهی و حضور مردم در اتفاقات اخیر بار دیگر دشمنان نظام از جمله منافقان، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، سعودی‌ها، سلطنت‌طلب‎ها، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و غربی را ناکام کرد و وحدت، انسجام و پیرو ولایت بودن مردم شکستی مفتضحانه به آنان وارد کرد.
حسینی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج گفت: در این هفته هزار و 104 ویژه برنامه با 87 عنوان در سطح استان کردستان اجرا خواهد شد.
وی اعلام کرد: نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت نام‌گذاری شده که در این روز آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و اجرای برنامه روایت یاران، عهد عاشقی جوانان بسیجی با شهدا با حضور فرماندهان و مسئولان بسیج و یادواره شهدای بسیج در پایگاه‌های مقاومت محلات برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده است، گفت: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج از برنامه های سومین روز از هفته بسیج عنوان شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج، ذکر کرد: تجلیل از پایگاه‌های مقاومتی برتر، افتتاح همزمان هزار مهد قرانی، جشنواره اسوه ها، همایش شاعران در هفته بسیج برگزار می‌شود.
حسینی افزود: حضور و سرکشی مسئولان کشوری و لشکری از پایگاه ‌های مقاومتی بسیج محلات، نشست‌های صمیمی مسئولان با بسیجیان و رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور گسترده اقشار بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
وی با اشاره به اینکه 29 طرح محرومیت‌زدایی با یک و نیم میلیارد تومان آماده سازی شده و در این هفته افتتاح خواهد شد، اعلام کرد: تا کنون سه هزار و 540 طرح محرومیت‌زدایی در استان کردستان اجرا شده است.
وی ساخت ۴۷۰ خانه محروم، طرح کرامت چهار، پارک محله‌ای، ساخت 220 مسکن مددجویان بهزیستی،اهدای جهیزیه به نوعروسان، راه‌اندازی 297 صندوق قرض‌الحسنه محله‌ای و اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در 26 عرصه از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج در استان کردستان است.

انتهای پیام
captcha