آزمون استخدامی دولت در خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر: 3858599
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

آزمون استخدامی دولت در خراسان رضوی برگزار شد

گروه اجتماعی ــ هفتمین آزمون استخدامی مشترک 22 دستگاه اجرایی در سال 98 از صبح امروز، 30 آبان، همزمان با سراسر کشور در مشهد و 9 شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

آزمون استخدامی دولت در خراسان رضوی برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، هفتمین آزمون استخدامی مشترک 22 دستگاه اجرایی در سال 98 در خراسان رضوی با حضور ۳۹ هزار و ۶۵۷ داوطلب در حال برگزاری است. این آزمون در مشهد در دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فردوسی، مرکز علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی، مجتمع فنی‌حرفه‌ای شهید منتظری و دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی دولت همچنین شهرستان‌های تربت حیدریه، خواف، سبزوار، قوچان، سرخس، تربت‌جام، نیشابور، کاشمر و گناباد خراسان رضوی برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام دانشگاه فردوسی مشهد، هفتمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی امروز با حضور 13 هزار و 94 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. در نوبت صبح این آزمون 6 هزار و 550 داوطلب و در نوبت بعدازظهر نیز 6 هزار و 544 داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد در این آزمون شرکت می‌کنند. همچنین 50.4 درصد داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون در دانشگاه فردوسی مشهد مرد و 49.5 درصد زن هستند.

سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز از برگزاری این آزمون در مرکز علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی در مشهد در نوبت صبح با حضور 1200 داوطلب خبر داده است.

انتهای پیام
captcha