مرزداران کردستان همواره حافظان امنیت هستند
کد خبر: 3858720
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

مرزداران کردستان همواره حافظان امنیت هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه سنندج گفت: مرزداران استان کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف بوده و هستند و قدردان خدمات نیروی انتظامی و سایر حافظان امنیت برای برقراری نظم و امنیت خواهند بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه سنندج امروز، یکم آذرماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: تعداد معدودی افراد بی‌تجربه و ناآگاه در چند روز اخیر با تخریب و آتش زدن اموال عمومی، پمپ‌بنزین، بانک و آمبولانس تنها ضرر زیادی را به مردم تحمیل کردند و با ایجاد آشوب و اغتشاش موجب خوشحالی دشمنان نظام شدند.

وی افزود: مردم استان کردستان همواره حامی اقتدار و امنیت انقلاب بوده‌ و ثابت کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند استکبار جهانی خدشه‌ای به امنیت و آرامش آنها وارد کند.

ماموستا خدایی در ادامه با دعوت از مردم همیشه در صحنه استان کردستان برای حضور در راهپیمایی فردا بیان کرد: مردم کردستان فردا با حضور همیشگی خود در این راهپیمایی بار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: مرزداران استان کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف بوده و قدردان خدمات نیروی انتظامی و سایر حافظان امنیت برای برقراری نظم و امنیت خواهند بود.

امام‌ جمعه سنندج در پایان با اشاره به رسیدگی به اعمال و رفتار انسان در روز قیامت یادآور شد: بر اساس آیات قران کریم در روز قیامت به اعمال و رفتار نیک یا بد ما به‌اندازه مثقال ذره رسیدگی خواهد شد و درواقع هیچکدام از اعمال انسان در آن روز گم نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha