سومین جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3859531
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

سومین جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی فارس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از برگزاری سومین جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی این استان صبح فردا به میزبانی دیوان محاسبات خبر داد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری سومین جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه‌هایی اجرایی این استان خبر داد و گفت: این جلسه فردا، 5 آذرماه از ساعت 8:30 تا 11 به میزبانی دیوان محاسبات استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی هر سه ماه یك بار برگزار می‌شود، گفت: به‌طور كلی ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در بحث اقامه نماز به‌صورت هر 6 ماه یك بار انجام می‌شود.
سقاچی با اشاره به راه‌اندازی سامانه «سجاده» ذیل ستاد اقامه نماز گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات خود را وارد این سامانه كنند كه در نشست دبیران طریقه كار كردن با این سامانه را آموزش داده و مشكلات آن را برطرف می‌كنیم.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس اظهار كرد: همچنین در این نشست‌ها به‌صورت سالانه نماینده دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت رأی‌گیری انتخاب می‌شود تا در نشست ارزیابی دستگاه‌ها كه با حضور نمایندگانی از استانداری، دفتر امام جمعه، سازمان مدیریت و برنامه برگزار می‌شود، حضور یابد.
وی ادامه داد: در نهایت بر مبنای ارزیابی كه از دستگاه‌ها در جلسه ارزیابی انجام می‌شود، رتبه‌بندی دستگاه‌ها انجام شده و در آن برخی از ادارات شایسته تقدیر، برخی قابل قبول شده و برخی‌ها هم تذكر می‌گیرند.
سقاچی در پایان این نكته را یادآور شد كه ارزیابی‌ها نیز بر مبنای توافق‌نامه‌هایی است كه وزارتخانه‌ها با ستاد مركزی اقامه نماز امضا می‌كنند، انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha