برگزاری 52 گفتمان دینی در مدارس سقز
کد خبر: 3861536
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

برگزاری 52 گفتمان دینی در مدارس سقز

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری 52 گفتمان دینی طی امسال در مدارس شهرستان سقز خبر داد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: 52 گفتمان دینی با حضور سه مدرس غیربومی در شهرستان سقز برگزار شد که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌ها به میزبانی 14 مدرسه شهرستان سقز برگزار شد، افزود: گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان مقاطع دوره اول و دوم متوسطه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به مشارکت یک‌هزار و 600 دانش‌آموز در این گفتمان‌های دینی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 200 گفتمان دینی در مدارس استان کردستان برگزار شد.
وی اعلام کرد: امسال نیز در مناسبت‌های مختلف ایام سال گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف و مناسبتی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رازیانی به برگزاری گفتمان‌های دانشجویی در شهرستان سقز پرداخت و گفت: دو گفتمان دانشجویی نیز ویژه دانشجویان سقز با موضوع وحدت اسلامی برگزار شده است که مورد استقبال 120 دانشجو قرار گرفت.
وی یادآور شد: گفتمان‌های دینی گام ارزشمندی برای پاسخگویی با شبهات دینی دانش‌آموزان است و باید از این فرصت ارزشمند برای رفع شبهات جوانان بهره برد.

انتهای پیام
captcha