«فرزند صالح» و «زن، خانواده و سبک زندگی» در نگاه رهبر انقلاب
کد خبر: 3864488
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

«فرزند صالح» و «زن، خانواده و سبک زندگی» در نگاه رهبر انقلاب

گروه جامعه ــ‌ صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پستی را درباره «تربیت فرزند صالح» و «زن، خانواده و سبک زندگی» منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ صفحه مجازی ریحانه، در اینستاگرام، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، که به نشر دیدگاه رهبرمعظم انقلاب در حوزه زن، خانواده و سبک زندگی می‌پردازد، به بازخوانی نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نقشِ مهمِ زنان خانه‌دار پرداخت.

در این پست آمده است: «در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقش‌آفرینیِ زن در خانواده، نقشی بی‌بدیل است که هیچ کس غیر از زنان قادر به انجامش نیست. برای همین خانه‌داری، در نگاه ایشان شغل «حساس و آینده‌ساز» است». 
 
به همین خاطر امروز و طی روزهای آینده، «ریحانه» در پرونده‌ ویژه‌ #خانه‌دار و پرافتخار، به بررسی ابعاد نقشِ «خانه‌داری و مادریِ زنان» براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.
 
همچنین این رسانه مجازی مطلب دیگری را در مورد پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک نوجوان در مورد تکلیف الهی و تاثیرات آن پستی را به اشتراک گذاشت که متن و تصویر آن را مشاهده می‌کنید.
تربیت «فرزند صالح» و «زن، خانواده و سبک زندگی» در نگاه رهبر انقلاب
«رهبر انقلاب در تاریخ ۹۲/۲/۱۱ در دیدار با مردم فرمودند: مادران با زندگی کردن، فرزند تربیت می‌کنند.هرچه زن صالح‌تر، عاقل‌تر و هوشمندتر باشد، این تربیت بهتر خواهد شد.»
انتهای پیام
captcha