۹ دی، تبدیل به نقشه راه برای آینده ایران شد
کد خبر: 3867575
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

۹ دی، تبدیل به نقشه راه برای آینده ایران شد

گروه سیاسی ــ نماینده ولی فقیه در هرمزگان در تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی گفت: این روز، یک آزمون بزرگ برای مردم ایران، خط مشی و نقشه راه برای آینده کشور ایران شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد عبادی‌زاده، امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان صبح امروز در راهپیمایی ۹ دی، گفت: ۹ دی یک آزمون بزرگ برای مردم ایران، خط مشی و نقشه راه برای آینده کشور ایران شد.

وی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند با اجرای سناریوی فتنه می‌توانند انقلاب اسلامی ایران را از مسیر خود بازدارند، اما مردم با درک درست از شرایط زمان خود، شناخت توطئه‌های دشمن و توجه به این حقیقت که تنها بهم زننده معادلات دشمن، ملت هستند، آن‌ها را ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مسئله ۹ دی تبدیل به یک نماد برای جامعه شد تا در هر زمان که احساس کردند دشمن وارد صحنه می‌شود، ملت ایران مقابل آنان است، فتنه‌گران هر حرکتی را بخواهند انجام دهند ملت ایران جنگ کرده و حرکت آنان را برهم خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه مردم در اعتراضات بنزین ۹۸ به موقع وارد صحنه شده و با تشخیص اینکه دشمن می‌خواهد امنیت کشور را تحت تأثیر قرار دهد، بالافاصله وارد میدان شدند، ادامه داد: اگر مردم در اعتراضات گدشته با تأخیر وارد صحنه شدند، اما در فتنه ۹۸ در بحث بنزین که سخن به حقی برای ملت ایران بود، بلافاصله با تشخیص اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد وارد صحنه شود و امنیت ملی کشور را هدف قرار دهد بلافاصله دو سه روز بعد از حادثه وارد میدان شده و جریان دشمن را به سرعت برهم زدند.

امام جمعه بندرعباس گفت: هر زمان دشمن وارد میدان شود مردم نیز وارد خواهند شد، هر زمان دشمن فتنه‌ای را طراحی کند ۹ دی‌ها را خلق خواهیم کرد و روز بصیرت و آگاهی در تاریخ ۹ دی ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha