برپایی نمایشگاه «کوثر» در قم
کد خبر: 3871279
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

برپایی نمایشگاه «کوثر» در قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه کوثر با ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و غذایی به همت طلاب مدرسه علمیه کوثر در قم برپا می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مریم اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه کوثر گفت: نمایشگاه کوثر حاصل فعالیت‌های فرهنگی و صنایع دستی و غذایی طلاب مدرسه علمیه کوثر در این مدرسه راه‌اندازی شده است.
مدیر مدرسه علمیه کوثر یادآور شد: بانوان طلبه این مدرسه پس از پایان امتحانات پایان ترم و حضور در کارگاه‌های مهارتی، اخلاقی، فرهنگی و تربیتی، درخواست برپایی این نمایشگاه را ارائه کردند که با درخواست آنان موافقت شد.
وی افزود: طلاب مدرسه علمیه کوثر در این راستا، محصولات فرهنگی، صنایع دستی و غذایی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند؛ همچنین غرفه‌ای از محصولات فرهنگی به مناسبت پاسداشت سردار شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است.
اسماعیلی اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه آموزش هنرهای دستی از جمله قلاب‌باقی و چرم‌دوزی توسط طلاب این مدرسه برگزار می‌شود.
وی گفت: این نمایشگاه روز سه‌شنبه، ۲۴ دی‌ماه، ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در مدرسه علمیه کوثر واقع در آموزشگاه امام رضا(ع)، طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی(ره) برای بازدید عمومی گشایش می‌یابد.
مدیر مدرسه علمیه کوثر تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۸۰ نفر از طلاب استعداد برتر جامعة‌الزهرا(س) در مدرسه علمیه کوثر مشغول به تحصیل هستند.
وی در پایان همه اساتید، طلاب و کارکنان جامعة‌الزهرا(س) را جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.
مریم بشیری

انتهای پیام
captcha