صداقت مبنای تربیت اسلامی است
کد خبر: 3871539
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

صداقت مبنای تربیت اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز تأسف و تأثر از سقوط هواپیمای اوکراین و شهادت تعدادی از هموطنان، صداقت و شجاعت در تقبل این تقصیر را در سطح جهان بی‌مثال دانست و یادآور شد: ما تربیت‌یافته مکتب اسلام هستیم و صداقت مبنای تربیت اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، همایش علما و روحانیون شهرستان سنندج به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و به منظور گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و سوگواری ایام فاطمیه امروز، 24 دی‌ماه در مجتمع نور سنندج برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این همایش با اشاره به اینکه بسیاری از تحلیل‌گران عرصه جهانی عظمت قیام مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی را غیرقابل تصور می‌دانستند، اظهار کرد: تشییع سردار سلیمانی عظمت جبهه مقاومت را برای جهانیان به تصویر کشید.

وی با تأکید بر اینکه جبهه‌های مقاومت جهان با تلاش‌های شهید سردار سلیمانی امروز همگی نیروهای تربیت شده خود را دارند، افزود: سردار سلیمانی با تربیت نیروهای مبارز سعی داشت تا جهان اسلام از قوای نظامی جوان، مؤمن و مجهزی برخوردار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: حضور گسترده ملت ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی حاوی این پیام برای جهانیان بود که انقلاب اسلامی در عمق وجود ملت ایران قرار دارد و همگان تا پای جان از آن حفاظت و حراست خواهند کرد.

وی اعلام کرد: در کنار این حرکت پیروزمندانه شاهد اتفاقات تلخ و تأسف‌باری هم در کشور بودیم که قطعاً برای همه مردم و مسئولان نظام بسیار ناراحت کننده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با ابراز تأسف و تأثر از سقوط هواپیمای اوکراین و شهادت تعدادی از هموطنانمان در این پرواز بیان کرد: سرداران جان برکف سپاه تمام مسئولیت این اتفاق تلخ را پذیرفتند، اما نباید سایر مسببان این واقعه تلخ را نادیده گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تأخیر در اطلاع‌رسانی به منظور پنهان‌کاری نبوده است، افزود: قطعاً قبل از اطلاع‌رسانی باید بررسی‌های لازم صورت می‌گرفت و اطمینان حاصل می‌کردند که دلیل سقوط هواپیما اثابت موشک بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان صداقت و شجاعت در تقبل این تقصیر را در سطح جهان بی‌مثال دانست و یادآور شد: ما تربیت‌یافته مکتب اسلام هستیم و صداقت مبنای تربیت اسلامی است.

 

انتهای پیام
captcha