معرفی و تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری
کد خبر: 3871872
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

معرفی و تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری

گروه فرهنگی ــ مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با تجلیل از نفرات برگزیده امروز، 25 دی‌ماه در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد عبدالملکی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری که امروز، 25 دی‌ماه در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد، با اشاره به اعلام فراخوان شرکت در مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای مهرماه امسال تا ۲۳ آبان اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده افراد از سایر استان‌ها به‌منظور پذیرش و شرکت علاقه‌مندان سایر مناطق کشور مدت مسابقه تا ۱۴ آذرماه امسال تمدید شد.
وی بابیان اینکه در این مسابقه کتاب‌خوانی ۸ هزار و ۱۲۰ نفر شرکت کردند، افزود: از این تعداد پنج هزار و ۹۴۳ نفر از استان کردستان و ۲ هزار و ۱۷۷ نفر نیز از خارج استان بوده‌اند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، با اشاره به شرکت علاقه‌مندان به مسابقه کتاب‌خوانی از پنج استان کشور در این مسابقه عنوان کرد: استان‌های اراک، تهران، اهواز، مازندران و خوزستان در این مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کردند.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه در مراسم اختتامیه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری ۱۵ نفر از برگزیدگان با حضور مسئولان استان و متولیان برگزاری مسابقه تقدیر می‌شوند.
عبدالملکی اعلام کرد: منابع این مسابقه کتاب‌خوانی ۵ اثر «دغدغه‌های فرهنگی»، «کار باید تشکیلاتی باشد»، «ژرفای نماز»، «مطلع عشق» و «بیانیه گام دوم انقلاب» از آثار مقام معظم رهبری معرفی‌شده بود.
وی اعلام کرد: همچنین از سوی متولیان برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی مذکور، جوایز ارزنده‌ای به‌قیدقرعه به برخی دیگر از شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان هدف از برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارتقای شاخص سرانه مطالعه بیان کرد و یادآور شد: آشنایی با آثار مقام معظم رهبری به‌ویژه در رابطه با سبک زندگی ایرانی اسلامی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی مورد توجه است.

انتهای پیام
captcha