استفاده از دانش فارغ التحصیلان دانشگاهی در عرصه تولید، موجب توسعه کشور می‌شود
کد خبر: 3872066
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

استفاده از دانش فارغ التحصیلان دانشگاهی در عرصه تولید، موجب توسعه کشور می‌شود

گروه اجتماعی- استاندار کردستان، گفت: استفاده از دانش فارغ التحصیلان دانشگاهی در عرصه تولید، موجب توسعه کشور می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 26 دی‌ماه در دیدار با معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد کشور، اظهار کرد: اگر دانشجویان به جای انتظار برای استخدام، لذت تولید را بچشند، هم خود منتفع می‌شوند و هم به توسعه کشور کمک می‌کنند.
وی سامانه پایش دانشگاه آزاد را خدمت بزرگی به توسعه استان‌ها دانست و افزود: قرار گرفتن دانشجویان در فضای واقعی کار زیرنظر اساتید، موجب می‌شود که دانشجویان علاوه بر دانش آکادمیک، با تجربه و تخصص لازم فارغ التحصیل شوند.
مرادنیا با اشاره به تعدادی از پروژه های کشاورزی، اقتصادی و عمرانی در دست اقدام استان، عنوان کرد: در کردستان کارهای فراوانی باید انجام شود که در این راه به دانش همراه با تجربه نیاز داریم.
وی بر لزوم بهره‌گیری علمی از ظرفیت‌های بالقوه استان در راستای توسعه، تأکید و بیان کرد: وظیفه مسئولان صرفاً مراقبت و نگهداشتن امکانات کشور نیست بلکه باید این امکانات در خدمت مردم و توسعه ایران باشد و از آنها در راستای خدمت به مردم، ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده شود.
شایان ذکر است؛ معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد، به منظور حضور در مراسم تقدیر و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، به کردستان سفر کرده بود.

انتهای پیام
captcha