اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری «کارتون فجر» در کردستان
کد خبر: 3873699
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری «کارتون فجر» در کردستان

گروه اجتماعی- مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری «کارتون فجر» در کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، علی عباس داوودنیا، مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان اظهار کرد: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق باارزش‌های جامعه اسلامی خلق کرد.
وی افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای سومین سال متوالی و با استفاده از ظرفیت نخبگان هنر کارتون و کاریکاتور استان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برگزار می‌کند.
داوودنیا به محور‌های برگزاری این جشنواره اشاره و عنوان کرد: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه‌جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی‌خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، ترامپ و صهیونیسم جهانی و انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی جهانی ازجمله محور‌های این جشنواره است.
وی همچنین به شرایط جشنواره اشاره و بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر ۶ اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد، اما می‌تواند منتشرشده باشد.
وی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکرشده نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.
مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۰ بهمن‌ماه جاری و تاریخ داوری آثار را  ۱۱ همین ماه عنوان کرد و افزود:  12 بهمن‌ماه جاری هم‌زمان با اولین روز دهه فجر زمان اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه خواهد بود.
وی یادآور شد: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی kurdewaricartoon@gmail.com  ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند. 
انتهای پیام
captcha