برگزاری 30 محفل انس با قرآن ویژه‌ ایام فاطمیه در کردستان
کد خبر: 3873709
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

برگزاری 30 محفل انس با قرآن ویژه‌ ایام فاطمیه در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان از برگزاری 140 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه در استان کردستان خبر داد و گفت: 30 محفل انس با قرآن کریم در این ایام در سطح استان کردستان برپا خواهد شد.

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری 30 محفل انس با قرآن در ایام فاطمیه خبر داد و اظهار کرد: توسعه و ترویج قرآن، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرائت قرآن، معطر کردن ایام فاطمیه به نور تلاوت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن ازجمله اهداف برپایی محافل انس با قرآن در این ایام است.
وی این محافل قرآنی از پنجم تا دهم بهمن‌ماه هر شب در مهدیه سنندج به همت هیئات مذهبی برپا می‌شود، افزود: همچنین به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش و فرارسیدن ایام فاطمیه، ۱۴۰ ویژه‌برنامه در سطح استان کردستان اجرا خواهد شد.
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان اعلام کرد: ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه مردمی بوده و با همکاری و مشارکت ۶۱۰ هیأت مذهبی استان و با موضوع قرآن و عترت برگزار می‌شود.
وی از برپایی 24 ایستگاه صلواتی در سطح استان کردستان در این ایام مبارک خبر داد و اعلام کرد: هیئات مذهبی استان کردستان در تمامی برنامه‌های ملی و مناسبتی ایام سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند
خزاعی با اشاره به برگزاری 30 گفتمان مقاومت و استقامت با موضوع انقلاب اسلامی در سطح استان کردستان یادآور شد: این برنامه‌ها با موضوع وحدت اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم در هیئات مذهبی دانش‌آموزی – دانشجویی و مردمی اجرا می‌شود.
انتهای پیام
captcha